GM Diyet Çorbası ( Lahana Çorbası) Tarifi:

GM Diyet programının, özel çorbası aynı zamanda lahana çorbası olarak da biliniyor. İçinde bulunan besinlerin, yağ yakıcı özellikleri ve bol posalı olmasından dolayı, hem besleyici hem de hızla kilo kaybettiren bir çorba türü GM diyet çorbası. Bu özelliğinden dolayı, diyet sürecinin dışındaki zamanlarda da, haftada bir gün,öğle ve akşam yemeği öğünlerinde, GM lahana çorbası tüketmek, kilo alımını azaltmak ve formunuzu korumak açısından faydalı olacaktır.



GM ( Lahana Çorbası) Malzemeleri:

1 adet orta boy soğan
1 adet fazla büyük olmayan lahana
1 adet patates
1 adet havuç
2 adet domates
2 adet sivri biber ( acı olması önerilir)
1 yemek kaşığı zeytinyağı
yarım tatlı kaşığı tuz
1 litre su


Hazırlanışı:

Bütün malzemeler güzelce yıkanıp küçük küçük doğranır. Geniş bir tencereye zeytinyağı koyulup ilk önce soğanlar hafifçe kavrulur. Ardından, diğer malzemeler sırayla eklenip 4-5 dakika kadar kavurmaya devam edilir. Bir litre su, tuz ve karabiber ilave edilip bütün sebzeler güzelce pişene kadar kaynatılır. Blendırdan geçirilir. Açlık hissedildiğinde, isteğe göre limonla tatlandırılarak tüketilebilir. 

 Fazla Kilolardan kurtulmak için etkili bir diğer yöntem Karatay Diyeti

Yorumlar

  1. Ben bunu yaptım içtim de ama tadı ilk seferden sonra çok kötü geliyor :) Onun yerine çok az yağ ile lahana ve havuç kızartması yapıyorum epey az tuz biraz baharat, harika oluyor :) Lahananın kızartmasının böyle lezzetli olabileceğini bilmezdim :)
    Tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok lezzetli bir çorba değil :) Sanırım o yüzden patates ve havuçla biraz tadı değiştirilmiş. Acı biber ilave edilirse o ağır tadı biraz kapatıyor. Lahananın yağ yakma özelliği var. Sonuçta sizin yönteminiz de bu işe yarıyorsa sorun yok :) Fakat lahana kızartması bana da çok ilginç geldi. Tadını hayal bile edemedim :) Yorum ve ilginiz için teşekkürler. sevgiler :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Konuyla ilgili görüşlerinizi buraya yazabilirsiniz :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim Adım SAM Film Değerlendirmesi

Evde At Kestanesi Kremi Yapımı

Hünkar beğendi Tarifi