Organize İşler 2-Sazan Sarmalı Film Değerlendirmesi


2005 yılında çekilen Organize İşler filmi, gerek konusu gerekse oyuncu kadrosuyla çok ilgi görmüş ve yıllarca beğenilerek tekrar tekrar izlenmişti. 2018 in haziran ayında çekimlerine başlanan, devam niteliğindeki ikinci film Organize İşler Sazan Sarmalı ise 1 şubatta vizyona girdi. Filmin senaryosunu, aynı zamanda yönetmen ve başrol oyuncusu da olan Yılmaz Erdoğan yazmış. Organize İşler 2 Sazan Sarmalı filminde, ilk filmdeki oyuncuların çoğu yer almamış. Ancak yeni bölümün oyuncuları da bu eksikliği fazla hissettirmemiş denebilir.

Filmde yer alan oyuncular şunlar:
Yılmaz Erdoğan (Asım Noyan rolünde)
Kıvanç Tatlıtuğ (Saruhan)
Ezgi Mola (Lerzan)
Bensu Soral (Nazlı)
Okan Çabalar (Taklacı Ziya)
Atakan Çelik (Bahadır)
Güven Kıraç (İhsan)



Organize İşler Sazan Sarmalı filminin türü komedi. Ancak duygusal ve aksiyon sahneleri de oldukça fazla. Özellikle Asım Noyan ve kızı Nazlı arasındaki diyalogların yer aldığı sahneler, izleyenleri duygulandırıyor. İki ayrı çete araçlarının, birbirlerini takip sahneleri ise oldukça emek harcanarak çekilmiş ve nefes kesen sahneler. Ayrıca Nil Karaibrahimgil'in seslendirdiği müzikler ve farklı açılardan çekilmiş İstanbul manzaraları da, izleyiciyi etkiliyor. Oyunculuklar oldukça başarılı. Özellikle, Kıvanç Tatlıtuğ, canlandırdığı Sarı Saruhan adlı Adanalı bıçkın delikanlı rolünün hakkını fazlasıyla vermiş.

Organize İşler Sazan Sarmalı Filmi Konusu:
Asım Noyan, ekibiyle birlikte illegal yollardan kazanç elde etmeye devam etmektedir. Son olarak "sazan sarmalı" adını verdikleri bir yöntemle insanları dolandırmaktadırlar. Bir gün bu yöntemle bir baba-oğulu kandırıp paralarını alırlar. Bunu hazmedemeyen oğlu, Sarı Saruhan adlı başka bir mafya liderinden yardım ister. Saruhan, yardımcılarını, dolandırıcıları bulmak için görevlendirir.
Diğer tarafta, yaptığı kirli işler nedeniyle yıllardır babasıyla görüşmeyen Nazlı aniden Asım'a gelir. Babasına kızgınlığı devam etmektedir ama kendisine yardım edebilecek başka kimse de yoktur. Çünkü Nazlı, tam evleneceği gün, damat adayı telefonla dolandırılmış ve yüklü bir miktar para kaptırmıştır. Bu kişileri bulup parayı geri alması için babasından yardım ister. Kızıyla arasındaki buzları eritmeye yardımcı olacak bu olayı çözmek için Asım harekete geçer. Bu süreçte, zaman zaman duygusal zaman zaman da eğlenceli olaylar birbirini izleyecektir.

Organize İşler Sazan Sarmalı Filmi Fragmanı



Son olarak, ailece izlenebilecek keyifli bir film Organize İşler Sazan Sarmalı. Henüz izlememiş olanlar için iyi seyirler.



Yorumlar

  1. Ailece izledik güzeldi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ailece izlenebilecek bir film. Biz de öyle yaptık :)

      Sil
  2. bakalım çok reklamları döndü umarım beklentiyi karşılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde olumlu yorumlar almış. Yerli filmleri pek izlemem ama ben de bu filmi beğendim açıkçası.

      Sil
  3. Güzel bir filmdi ilk yarıda biraz sıkılmıştım ama sonlara doğru toparladı. Güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ediyorum. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim. Blogunuzu izlemeye aldım ve sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar pek giremiyorum buralara ama ilk fırsatta ziyaret edeceğim. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil

Yorum Gönder

Konuyla ilgili görüşlerinizi buraya yazabilirsiniz :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim Adım SAM Film Değerlendirmesi

Evde At Kestanesi Kremi Yapımı

Hünkar beğendi Tarifi